today's wisdom

"we are being fooled all the time, by people who have an interest in fooling us and the means and resources to do so"

dinsdag 16 juni 2009

Beter goed gestolen...

In mijn playlistje hiernaast heb ik op dit moment een nummertje van Kraftwerk staan, 'Tour de France'. Ja, 't is de tijd van het jaar, nietwaar. Nou blijkt op de wiki-pagina van dat liedje te staan dat er een 'quote' in zit van een deel van de fluitsonate no. 1 van Paul Hindemith. 'Heiter und bewegt'. Dat zoeken we even op...



Ik heb er een stuk of wat beluisterd op youtube, voor mij klonk deze het beste. Pianiste slaagt erin het niet wollig te maken, mooi synchroon op belangrijke punten. Fluitist piept niet als-ie de hoogte in klimt. Ze zijn vast heel beroemd en ik zeg iets doms...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten