today's wisdom

"we are being fooled all the time, by people who have an interest in fooling us and the means and resources to do so"

vrijdag 15 mei 2009

We're all gonna die, part umpteen



's Werelds belangrijkste producent van economische en andersoortige doemverhalen, de columnist van de New York Times en Nobelprijswinnaar Paul Krugman, slaat ons nu weer om de oren met de vaststelling dat de planeet ten onder gaat aan de kooldioxideproduktie van China.
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om er ooit achter te komen dat hij gelijk heeft. Aan de andere kant van het spectrum staan de struisvogelpolitici met wetenschappelijk bewijs te zwaaien dat aangeeft dat er ofwel niets aan de hand is, ofwel de gegevens de beweringen niet kunnen dragen ofwel er een nieuwe ijstijd aankomt of iets anders, space-aliens die de atmosfeer komen stofzuigeren of weet ik wat.
In het kader van het feit dat ik het ook niet weet, ga ik maar mijn testje voor de Europese verkiezingen invullen.
Uitkomst: nee, nou dat weer. Ik moet op de 'newropeans' gaan stemmen. WTF? Nooit van gehoord!!! Wiki hier, website daar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten