today's wisdom

"we are being fooled all the time, by people who have an interest in fooling us and the means and resources to do so"

maandag 25 mei 2009

Einde discussie waterboarding

Erich 'Mancow' Muller, een conservatieve radiomaker uit Chicago, wilde aantonen dat het heus wel meeviel met dat waterboarden. Hij zou het wel even ondergaan en hij was er van overtuigd dat het 'just like being in the tub' was.
Het pakte anders uit: 'het was onmiddellijk... ik wil dit niet zeggen, maar het is martelen.'
Hoe onmiddellijk het is, kun je zien op het eerste filmpje. Muller houdt het nog geen vijf tellen uit.

View more news videos at: http://www.nbcmiami.com/video.


En Muller's reactie in het tweede filmpje. "Het is veel erger dan ik dacht... ik dacht dat ik het dertig, zestig seconden uit kon houden... absoluut martelen, ik bedoel, het is verdrinken... ik ben als kind ooit verdronken, ze moesten me reanimeren. Ik herinner me het gevoel en het is dat gevoel van verdrinken."

View more news videos at: http://www.nbcmiami.com/video.


Discussie gesloten, toch? Alsjeblieft zeg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten