today's wisdom

"we are being fooled all the time, by people who have an interest in fooling us and the means and resources to do so"

donderdag 28 mei 2009

Een groot mysterie

Dingen kunnen soms jaren bestaan zonder dat je er weet van hebt. Nu ik erover nadenk: eigenlijk bestaan verreweg de meeste dingen in het universum -en die daarbuiten- zonder dat ik er erg in heb. Voor alles wat zich buiten de atmosfeer of dieper dan een meter onder de grond bevindt is dat natuurlijk niet zo heel verwonderlijk, maar als het de carrière is van een heel begaafde komiek is het wel iets waarvan ik me afvraag: waarom wist ik dat niet? Waarop dan meestal weer het antwoord is: kom toch ook eens uit je hok. Maar ja, het is hier lekker knus en warm, en er zijn niet te veel mensen...



De goeie man is inmiddels overleden aan de gevolgen van zijn drankgebruik, wat het niet onaanzienlijke voordeel biedt dat je een overzicht van z'n verzameld werk kunt krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten